برخی از پیشنهادات برای بیماران PKD با به تنگی نفس

شنبه 18 خرداد 1392
ن : lafee

برخی از پیشنهادات برای بیماران PKD با به تنگی نفس

 

برخی از پیشنهادات برای بیماران PKD با به تنگی نفس

برخی از بیماران مبتلا به PKD شکایت در مورد آنها از تنگی نفس رنج می برند. اگر شما یکی از آنها، و سپس پیشنهادات زیر مفید به نظر می رسد.

از PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) یک اختلال ژنتیکی است که در آن بسیاری از کیست در هر دو کلیه را تشکیل می دهند. به عنوان یک فرد با سن PKD، کیست رشد بزرگتر و کاهش جریان خون و زخم از نتایج کلیه. حدود 50٪ از تمام بیماران مبتلا به PKD دچار نارسایی کلیه شده توسط 60 سال سن، و 60٪ آن را با سن 70 سالگی توسعه. تنگی نفس می تواند در نارسایی کلیه پیشرفته رایج است.

برخی از بیماران محدودیت مایعات در نارسایی کلیه پیشرفته نیاز دارد. علائم بیش از حد مایع شامل تنگی نفس، فشار خون بالا و ادم است. این بیش از حد مایع به طور بالقوه می تواند به نارسایی احتقانی قلب منجر شود. اطلاعات زیر در مورد برخی از پیشنهادات خود را برای بیماران PKD با تنگی نفس:

● رژیم غذایی مناسب: هنگامی که PKD توسعه پیشرفته نارسایی کلیه، بیماران ممکن است نیاز به یک رژیم غذایی که محدودیت پروتئین، سدیم، پتاسیم و فسفر است. سدیم بیش از حد در رژیم غذایی می تواند منجر به اضافه بار مایعات و ایجاد فشار خون بالا شدید تر.

● در صورت لزوم دیالیز: اگر تنگی نفس شدید است، دیالیز می تواند کمک به از بین بردن آن را به یک درجه خاص.

● سعی کنید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی: این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، اما بیرونی استفاده می شود. این است که معمولا مورد استفاده برای درمان کیست های کلیه، PKD و سایر بیماری کلیوی، به دلیل آن را در صرفه جویی در کلیه ها با تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه، هدف. برای بیماران مبتلا به PKD، کارشناسان داروهای گیاهی چینی که توابع از افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، از کاهش cells'activity پوشش از مایع کیست ترشح و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست برای کمک به کیست های کوچک با خیال راحت را انتخاب کنید. همه علائم خواهد شد رها به طور موثر اگر عملکرد کلیه را می توان بازیافت.

● اجتناب از بیش خسته کننده است.

هیچ علامت دیگری علاوه بر تنگی نفس؟ اگر شما می خواهید برای دریافت پیشنهادات حرفه ای تر در مورد PKD، شما می توانید راه دوست دارید به ما اطلاع دهید را انتخاب کنید: به طور مستقیم مشورت متخصص آنلاین ما ارسال ایمیل به kidney-support@hotmail.com، یک پیام را ترک ما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.